Inzerce vozidel, osobních, nákladních, užitných, náhradní díly

Zákaznická podpora
info@webcar.cz

Často kladené otázky - inzeráty

1. Jakým způsobem za inzerát zaplatím a kolik inzerát stojí?

Za inzerát lze zaplatit několika druhy plateb: Bankovní převod, platba kartou, platba pomocí SMS.
Inzeráty jsou zpoplatněné pouze v osobních automobilech a to cenou 61Kč. Při platbě pomocí SMS je cena 79Kč.

2. Jaká je doba zveřejnění inzerátu?

Inzerát je zveřejněn na dobu 8 týdnů. Poté dojde k deaktivaci. Inzerát však lze ZDARMA prodloužit na dalších 8 týdnů do té doby, než dojde k prodeji automobilu.

3.Proč jsou některé inzeráty oranžové a některé označené top?

Tyto inzeráty jsou tzv. „zvýhodněné“. Inzerent má možnost tímto způsobem zviditelnit svůj inzerát a zvýhodnit tak jeho pozici v řazení na stránkách = topovat (TOP). Nebo inzerát zvýraznit tak, aby byl podbarvený a tím lépe viditelný ve výpisu inzerátů.

4. Jak mám kontaktovat majitele?

Kontaktovat majitele můžete přes webový formulář v detailu inzerátu, nebo přímo na kontaktní údaje uvedené u majitele vozidla či motorky.

5. Kdy a kde si mohu svůj inzerát zvýhodnit? A na jak dlouho?

Inzerát si můžete zvýraznit při aktivaci i v průběhu zveřejněné inzerce po přihlášení v sekci úprava inzerátu. Zvýhodnění naleznete ve 2 formách – topování (TOP) nebo zvýraznění (podbarvení inzerátu ve výpise), Zvýhodnění je platné po celou dobu zveřejnění inzerátu.

6. Mohu vloženou nabídku později upravit?

Ano, po přihlášení v sekci upravit inzerát můžete Vaši nabídku kdykoliv upravit, přidat či odebrat fotky, nebo ji v případě neaktuálnosti deaktivovat, popřípadě skrýt své kontaktní údaje. Polohu na mapě není možné měnit, stejně jako typ nabídky.

7. Co je deaktivace nabídky?

V sekci upravit inzerát můžete pomocí tlačítka „Deaktivovat” odebrat Vaši nabídku z databáze aktuálních inzerátů. Tato nabídka se tím trvale nesmaže, pouze se nebude návštěvníkům serveru webcar.cz zobrazovat. Inzerát je možné kdykoliv znovu aktivovat pomocí tlačítka „Opětovně aktivovat.

8. Jak je zajištěna aktuálnost nabízených aut?

Inzeráty jsou aktivní po dobu 8 týdnů od jejich zveřejnění. Pokud majitel sám nabídku nedeaktivuje, obdrží před koncem platnosti email, kterým si může inzerát bezplatně prodloužit na dobu dalších 4 týdnů. Pokud však tak sám neučiní, je inzerát automaticky systémem deaktivován a dále se nezobrazuje v aktuální nabídce Za aktuálnost nabídky zodpovídá především jejich vkladatel.

9. Potřebuji doklad o platbě, co dělat?

V případě, že zaplatíte těmito způsoby: bankovní převod, kreditní karta, převod tzv. rychlou bankou, doklad Vám na vyžádání zašleme i v elektronické podobě.

10. Co se děje s osobními daty uživatelů webcar.cz?

Server webcar.cz je registrován Úřadem pro ochranu osobních údajů. Tuto registraci má jen velmi malý počet webů pracujících s osobními údaji. Znamená to, že webcar.cz vyhovuje náročným kritériím této instituce a splňuje vysoké standardy bezpečnosti při práci s osobními údaji. A ještě jedna důležitá věc: to, že vložíte nabídku auta na webcar.cz, Vás k ničemu nezavazuje, nepodepisujete žádnou exkluzivitu. Můžete tedy zároveň inzerovat kdekoli na jiném severu a klidně i oslovit bazar. Vyzkoušejte, jak efektivní může být přímé jednání se zájemci.

11. Kdo může vkládat nabídky?

Vkládat nabídky mohou majitelé aut (fyzické i právnické osoby), včetně autobazarů, autosalonů, autorizovaných dealerů a autopůjčoven.

12. Je to bezpečné? Co když narazím na podvodníky?

Trh s auty není místo úplně bez rizika. Je potřeba dávat si pozor, zejména u transakcí při prodeji a koupi auta. V těchto případech je nejjistější využít služeb právníka a nezáleží na tom, zda jednáte s bazarem či soukromou osobou. Právní záruka je jediný způsob, jak se ochránit před rizikem zneužití a podvodů na trhu s auty. V případě, že máte smlouvu právně ošetřenou, je riziko podvodu minimální.

13. Mám připomínku k fungování serveru nebo se mi na stránce objevuje chyba. Co mám udělat?

Tým webcar.cz se neustále snaží stránky zdokonalovat, aby byly pro uživatele co nejjednodušší k užívání. Máte-li nějaký technický problém či dotaz, neváhejte nás kontaktovat telefonicky či emailem s popisem problému. Na emailové adrese info@webcar.cz uvítáme také jakékoliv Vaše připomínky či návrhy, pořpípadě můžete využít naši zpětnou vazbu viz zde

14. Jak určit správnou cenu při prodeji?

Pokud prodáváte auto poprvé, určitě se pro orientační ceny ve Vaší lokalitě podívejte na naše další nabídky stejných či podobných vozů pro porovnání ceny. Nejrychleji prodáte auto po velkém servise a se servisní knížkou a původem ČR, u takových aut můžete zkusit cenu i lehce nadsadit. Každopádně zpětnou vazbu získáte již od prvních zájemců. Pokud se Vám během několika prvních dní neozvou žádní zájemci, pravděpodobně budete muset znovu zvážit, zda je Vaše cena odpovídající. Vždy však doporučujeme vložit co nejvíce údajů, fotek atd…

15. Jak nejlépe nabídnout auto?

Doporučujeme auto dobře popsat, raději podrobněji a zejména připojit alespoň několik fotografií ukazujících všechny důležité dispozice auta, nejlépe i vložení krátkého minutové videa. Určitě doporučujeme auto uklidit, umýt a fotit za denního světla. Doporučujeme před prodejem udělat nezbytné opravy či úpravy a až poté nafotit. Auto můžete ve vyhledávání také zvýraznit, viz odpovědi výše.

16. Mám vybrané auto na webcar.cz. Co dál?

Auto máte vybrané. Nyní stačí co nejdříve kontaktovat majitele a domluvit si prohlídku auta a to pomocí kontaktního formuláře nebo přímo telefonicky pokud jsou tyto údaje zveřejněny, jelikož náš inzertní server nabízí funkci skrytí osobní údajů.

17. Kontaktoval mě obchodník s auty, co mám dělat?

Zvažte skrytí Vašich kontaktních údajů při vkládání nabídky na server webcar.cz, zprávy od zájemců pak obdržíte na Vaši emailovou adresu. Můžete se tak sami rozhodnout, koho oslovíte a koho ne. Pokud Vás kontaktuje obchodník s auty, posuďte, zda je pro vás nabídka zajímavá. Máme pro Vás několik důležitých rad:
- v žádném případě nevstupujte do žádného jednání o exkluzivitě, mohlo by to pro Vás být velmi nevýhodné
- nebojte se říci, že nemáte zájem
- postavte se k situaci jako k výběrovému řízení, mějte proces pod kontrolou, srovnejte všechny možnosti a vyberte pro Vás tu nejvýhodnější

18. Na serveru webcar.cz jsem našel klamavou nabídku, co mám dělat?

Pomozte nám udržet databázi aut čistou, bez klamavých nabídek. V případě, že objevíte takovouto nabídku, kontaktujte nás prosím na info@webcar.cz, nebo přímo v detailu klamavého inzerátu je možnost tzv. „nahlásit inzerát“. Vložení této nabídky může být následně pokutováno až do výše Kč 50 000,- (viz Všeobecné smluvní podmínky serveru webcar.cz).

19. Je možné inzerát kdykoliv smazat?

Samozřejmě, inzerát je možné kdykoliv v průběhu zveřejnění Váš inzerát ihned smazat a to po kliknutí na odkaz upravit inzerát a poté v úpravě inzerátu je dole vlevo oranžové tlačítko smazat inzerát, poté bude váš inzerát z databáze webcar.cz vymazán.

20. Je možné inzerát v průběhu jeho zveřejnění pozastavit (deaktivovat)?

Ano, váš inzerát můžete pozastavit (deaktivovat) a to opět v úpravě inzerátu. Inzerát se stane na určitou dobu neviditelný a bude pozastaven do doby, než ho opět aktivujete a tím se stane znovu viditelným na našich webových stránkách www.webcar.cz.



Často kladené otázky - Pronájmy

1. Kolik stojí registrace dopravního prostředku?

Cenu registrace určuje ceník. Cena je stanovena v závislosti na délce inzerce, můžete si vybrat půlroční zobrazení, nebo roční zobrazení.

Odkaz na ceník zde.

2. Kolik stojí vložení soukromého inzerátu na pronájem?

Vložení jednorázového inzerátu soukromé osoby je zdarma.

3. Jak si mohu být jistý, že o můj dopravní prostředek bude zájem??

Váš dopravní prostředek bude mít takovou cenu zapůjčení, jakou si sami určíte. Tím ovlivňujete šanci na jeho vypůjčení. Poptávka po vozech, dodávkách, vlecích i dalších je obrovská a Vy toho můžete využít ve svůj prospěch. Náš web je denně navštěvován tisíci zákazníků, kteří shánějí právě tyto služby.

4. Mohu svůj inzerát nějak zviditelnit?

Ano, můžete – a to buď inzerát topovat, tedy posunout na přední pozice, nebo zvýraznit, tím bude váš inzerát podbarven oranžovou barvou.

5. Jakým způsobem probíhá registrace?

Buď můžete rovnou vložit inzerát, a při jeho vložení Vám bude automaticky vytvořen účet, nebo se nejprve zaregistrujete v horní liště na titulní straně jako uživatel/partner.

6. Měl bych zájem o půjčení lodě, která kotví v Chorvatsku. Co pro to mám udělat?

Stačí kontaktovat majitele a domluvit se s ním na podrobnostech. Úplné kontaktní údaje na majitele získáte po zaplacení kreditů.

7. Kolik stojí vypůjčení dopravního prostředku?

Ceny pronájmu jsou sjednány dohodou mezi vlastníkem vozidla a nájemcem dle Zákona o cenách č. 526/1990 Sb., v platném znění.

8. Jak vypadají smlouvy?

Zde je možné stáhnout ukázkové smlouvy.

9. Poskytujete pro majitele vozidla také smlouvu o půjčení dopravního prostředku?

Ano, poskytujeme – a Vy ji můžete najít právě tady.

10. Jak je nakládáno s osobními údaji?

Provozovatel se zavazuje k tomu, že všechna získaná osobní data zákazníků použije pouze pro interní účely sloužící ke zprostředkování nájmu vozidel v souladu se zákonem č. 101/ 2000 Sb. O ochraně osobních údajů v platném znění.

11. Nenalezli jste zde odpovědi na Vaše otázky?

Napište nám na info@webcar.cz nebo nás kontaktuje telefonicky na čísle 777 646 259

Webcar.cz je On-line auto-moto bazar kde je inzerce aut zdarma. Komplexní inzertní server včetně všech potřebných auto moto služeb: autosalony, půjčovny aut, náhradní díly, pneumatiky, příslušenství k autům, zprostředkování povinného ručení, moto bazary, veteráni, autoškoly. Najdete zde nabídky nových i ojetých aut na prodej od autobazarů, autosalonů i soukromých prodejců z celé ČR.. Prodáváte auto? Inzerujte na webcar.cz. Můžete vyhledávat auta, porovnávat vozy, zadávat poptávky a vkládat inzeráty.